מתרגשים להשיק את האתר החדש שלנו

סקס בדייט ראשון

שתפו את הפוסט

סוף הדייט, את מוקסמת מהצ'ארמר הרגיש שעומד מולך, אתה נמס מהריח של הנסיכה השנונה שמביטה בך, אתה מנשק אותה, את עפה על זה ואז עוד נשיקה, ועוד אחת, וליטוף, ועוד ועוד ועוד טיפה, ואז נשלף המשפט באלגנטיות "רוצה שנעלה אליי?" בום! אזעקות בראש, אור אדום!! כל תא בגוף צורח סקס, כל תא במוח צורח לאאא! למי פאקינג מקשיבים?!

סקס בדייט ראשון, למה זה כל מכך מסובך? מתחילים.

אז קודם כל למה לא, למה זה כל כך מרתיע אותנו?

סיבה ראשונה, תרבותית. גדלנו בתרבות ששומרת סקס לחתונה. אישה ששכבה לפני זולה, גבר- פחות, כיף פה בנות, היידד! הרבה לא רוצות להיתפס כזולות ומהצד השני גברים לא רוצים שהבחורה תחשוב שהם מוזילים אותה.

סיבה שנייה, חרדת ביצוע. כמובן, של שני הצדדים, אבל אי אפשר להתעלם מהקושי של הגברים בסיטואציה. כן, גם הם נדפקו מהצפייה החברתית, התפקיד שלהם לספק את הסחורה, ובבקשה שתהיה עסיסית למרות הקושי בתפעול הקודקוד הנשי. איפה היינו? הצפיות מהגבר גדולות – הוא צריך לעמוד בזמנים, לעמוד בגדלים, לעמוד בתנוחות ובאופן כללי לעמוד! רק מלשמוע על כל זה בא לי לצנוח צניחה חופשית, אז איך השלומיק הקטן שלו לא ירצה?

סיבה שלישית היא דווקא מדעית. מלבד הנוזלים שמופרשים באקט ישנם גם הורמונים שמופרשים. המוכרים מבניהם הם אוקסיטוצין (הורמון האהבה) ודופמין. שניהם (בנוסף לאחרים) מופרשים אצל גברים ונשים בזמן האורגזמה. לא נכנס להסבר המדעי אבל מפני שהגוף של כל אחד מהמינים מורכב אחרת, סיום האקט ופרץ ההורמונים משפיעים באופן שונה על כל צד. פיזיולוגית, גברים זקוקים לשינה לאחר האקט ובנות זקוקות למגע. עכשיו דמיינו את הסיטואציה, גבר ואישה שהכירו לפני שלוש שעות, עשו סקס מדהים והכל טוב. עד שזה נגמר. כל מה שהיא רוצה זה להתכרבל וכל מה שהוא רוצה זה לישון, אף צד לא אשם כי ככה אנחנו בנויים. אבל למה לנסות לגשר על סיטואציה כזו עכשיו?

כמובן שיש גם את הפחד שהצד השני ייעלם לאחר הסקס – בנות חאלס להתבכיין גם אנחנו נעלמות! ולא מעט! אתם מכירים את הסיפור, ערב מהאגדות ושם זה נגמר, הצד השני נעלם בזמן שאני נשארתי עם לב שבור, ציפיות בשמיים ובטחון עצמי שצנח יותר נמוך מהשלומיק הקטן שלו. גאדדד.

יש עוד המון סיבות אבל צריך לקצר, בגדול חברים הרבה פחדים וחששות, עניין מורכב שאיכשהו אנחנו מוצאים לו מקום בלו"ז של הדייט הראשון שהוא כשלעצמו מורכב גם ככה. הרי בדייט הראשון יש לנו מחסומים שצריך להתעלות עליהם, יש את הפרטנר שצריך לבחון בדקדקנות, אותי שגם ככה אין לי כוחות לדייט הזה ואיכשהו אני צריכה לצאת חדה, שנונה, סקסית אך קלאסית. בקיצור, איף התעייפתי.

ועדיין יהיו את אלו שיבחרו כן להכנס למיטה, ויודעים מה? צודקים! אחרי כל הכאב ראש הזה צריך לפרוק עול. אם הכימיה טובה, שניכם רוצים ונינוחים ועדיין נשארה בכם טיפת אנרגיה אחרי המפגש המתיש, קדימה אור ירוק.

רק שימו לב לכמה דברים. קודם כל, אתם לא נכנסים למיטה כדי לרצות את הצד השני או לנסות להרשים, אתם לוקחים בחשבון שישנו סיכון שהפרטנר ישפוט אתכם על כך ומותק מי ששופט אותי כנראה לא בשבילי. בעיניי הדבר החשוב ביותר הוא שנפגשתם כדי להכיר. אם זה מאבד את המהות רצוי להתאפק, דחיית סיפוקים זו לא מילה גסה, ואנחנו אוהבים גסויות.

לסיכום, ישנן המון סיבות למה לא לשכב בדייט ראשון, אפילו המדע לא לטובתנו, אבל מה זה מדע כשמדובר באהבה? אין באמת חוקים. רק תפנימו פליז, אינטימיות היא חשובה והדרך אליה לא חייבת לעבור במיטה.

כתבה: עדן ברקסמאייר

LET'S FALL IN LOVE

הרשמו למועדון של הרווקים של רוני

אולי יכול לעניין אותך גם...

רוצים לעורר את הזוגיות?

המוצרים שלנו יעניקו לכם חוויה מיוחדת שתחזק את הקשר בינכם

דילוג לתוכן