מתרגשים להשיק את האתר החדש שלנו

מסעדות באזור הכנרת

kineret sunset

שתפו את הפוסט

המלצות לדייט בכנרת

מה דעתכם על דייט בכנרת? היי, כבר לא יבש שם כמו פעם, אפילו דיי מעניין באופן מפתיע. מסתבר שאין יותר סקסי מאווירת גליל תחתון. אויי, משחק מילים משובח. אז לכבוד הפסטורליה, אגדתי עבורכם את המסעדות השוות ביותר בכנרת.

1910

מסעדה גלילית איטלקית של השף עודד שוורצברד, ממוקמת בחצר הראשונים של קיבוץ דגניה א' מסעדה עם אופי שההסטוריה בה נוכחת בכל פינה. בתפריט דגים, פירות ים, בשרים, פסטות ופיצות שיוצאות מתנור אבן שיש במקום. ישנו מענה גם לטבעונים.

טווח המחירים טאבון ופסטות 68-78 ₪

בשר ומהים 66-190 ₪

הראשונים, דגניה א'

מושבוצ

מסעדת בשר גלילית שמשקיפה על הכנרת. למסעדה קצביה משלה שמבוססת על בקר מגידול מקומי. התפריט משתנה בהתאם לעונה, אך תמיד הוא כולל נתחי בשר עסיסיים. ישנן גם מנות צמחוניות.

טווח המחירים ראשונות 69-69 ₪

עקריות 89-339 ₪ כשהיקרה מבניהן היא מנת מיקס בשר זוגית.

דליות 36, רמות.

מגדלנה

מסעדת שף מוקפדת עם אווירה נהדרת שמשקיפה גם היא לכנרת. מטבח ים תיכוני בשדרוג מודרני עכשווי של השף יוסף (זוזו) חנא. בתפריט תמצאו מנות בשר, פירות ים ודגים. הצמחוניים יוכלו ליהנות רק מהראשונות. האמת שקשה לבחור ממה להתחיל ובדיוק בגלל זה זוזו הרכיב את ארוחת הטעימות. ארוחה בת שמונה מנות ב-349 ₪ לסועד.

טווח המחירים לאלו שמעוניינים בתפריט הרגיל הוא 32-86 ₪ בראשונות, 110-205 ₪ בעקריות.

מתחם צומת מגדל, כביש 90, מגדל.

על הנהר

ביסטרו בר פסטורלי על גדת הירדן, מוקף בעצי אקליפטוס ומוזיקה טובה, מה צריך יותר מזה? המקום קסום ביופיו הפסטורלי, בימים מסוימים יש הופעות חיות, מה שמקפיץ את החוויה עוד יותר. התפריט מורכב מבשר, פירות ים ופסטות. יש מענה לטבעונים שבנינו ואפילו רק נשנושים לדרינק, למי שלא רוצה לזלול.

טווח המחירים ראשונות 28-68 ₪ עיקריות 68-196 ₪ ופלטת בשרים בשווי 436 ₪ .

מתחם ירדנית, כינרת.

LET'S FALL IN LOVE

הרשמו למועדון של הרווקים של רוני

אולי יכול לעניין אותך גם...

רוצים לעורר את הזוגיות?

המוצרים שלנו יעניקו לכם חוויה מיוחדת שתחזק את הקשר בינכם

דילוג לתוכן