מתרגשים להשיק את האתר החדש שלנו

איך לשמור על תשוקה בזוגיות

שתפו את הפוסט

בתחילת הקשר, התשוקה שלנו בוערת. אנחנו רק רוצים לגעת, להיות קרובים…אבל מה קורה
?כשהזמן עובר והשגרה משתלטת

?איך מצליחים לשמור על תשוקה בזוגיות גם בקשר ארוך

דייטים שבועיים
דייטים זוגיים רק שלכם, בלי טלפונים ובלי חברים נוספים, שבהם אתם פשוט מבלים ביחד, כמו בתחילת הזוגיות. הדייטים לא חייבים להיות בחוץ, הם יכולים להיות גם בבית, במרפסת, בחצר או בפארק, העיקר שיהיה לכם זמן איכות.

מחמאות
אחד הדברים הכי חשובים בזוגיות הוא פירגון ומחמאות. כשאנחנו נמצאים בזוגיות ארוכה, אנחנו לפעמים מתרגלים כל כך לבן/בת הזוג שלנו, עד שהכל נראה לנו כמובן מאליו. אל תתבלבלו, זה לא תמיד רע וזה כנראה קורה לכולם, אבל אם נזכור להחמיא, לפרגן, להרים, יהיה לנו יותר נחמד והניצוץ ידלק.

"מנהגים"
מנהגים זוגיים גורמים לנו לחכות ולצפות לדברים. לדוגמה, קפה משותף בכל בוקר, סדרה קבועה שצופים בה ביחד, הליכה פעם בשבוע או כל דבר אחר שאתם אוהבים לעשות ביחד ויכולים לייצר לעצמכם מנהג ממנו.

מגע וקרבה
לגעת אחד בשנייה גם בסיטואציות יומיומיות רגילות: להחזיק ידיים, באוטו או ברחוב, ליטופים, לשבת אחד ליד השנייה כשאתם ביחד. לפעמים אין חשק, כוח או זמן לסקס אבל המחוות הקטנות יכולות לשמר את התשוקה וגם להוות בילד אפ להמשך.

תקשורת
זה כנראה צריך להיות במקום הראשון. דברו על מה שמפריע לכם אבל גם על מה שנעים לכם. שתפו אחד את השנייה אם מישהו מכם עשה משהו שפגע אבל גם משהו שהרים. לדוגמה "ממש שמחתי לראות שעשית כלים היום" (תודה ברקי) כלומר, תלמדו לתקשר ולדבר גם כשטוב ולא רק כשצריך להעלות בעיות.

מחוות קטנות
דברים קטנים ביום יום שיגרמו לכם להרגיש טוב יותר. לקנות משהו קטן (זה יכול להיות בורקס אפילו, רק כדי להראות מחשבה) לשלוח הודעה יפה פתאום ובלי קשר לכלום, להקדיש שיר או כל דבר אחר שעושה לכם את זה.

זמן בנפרד
לזוגות שנמצאים ביחד כל הזמן או אפילו כל ערב, יש תחושה של הרגל. הרגל הוא לא דבר רע בזוגיות, אבל הוא כן יכול לפגוע בתשוקה. לכן, תצאו!!! צאו עם חברים, צאו עם חברות, תמצאו תחביב, תלכו לאימון בנפרד או כל דבר אחר. כשתחזרו, תשתפו חוויות. ככה גם תקדישו זמן לעצמכם (ובעיניי אין דבר יותר סקסי מגבר/אישה שמשקיעים בעצמם) וגם תוכלו להתגעגע…

LET'S FALL IN LOVE

הרשמו למועדון של הרווקים של רוני

אולי יכול לעניין אותך גם...

רוצים לעורר את הזוגיות?

המוצרים שלנו יעניקו לכם חוויה מיוחדת שתחזק את הקשר בינכם

דילוג לתוכן